15 Temmuz 2014 Salı

Ya Yalnızsam?

Future Pioneers 2014 kazananları ‘Design Council’ tarafından İngiltere’deki ‘New Designers’ adlı tasarım sergisinde belirlendi.

Kazananlardan Lucy Lin’in projesi ‘What If I Am Alone’ (Ya Yalnızsam) düşüncesi üzerine tasarladığı bir ilk yardım çantası. ‘EmergenSee’ adını verdiği ilk yardım ekipmanlarının en önemli özelliği tek başınızayken ilk yardım yapabilmenizi sağlıyor. Günümüzde insanların yalnız yaşamayı daha çok tercih etmesi, bir yaralanma anında yalnız olma olasılığını da arttırıyor. İlk yardımın çoğu zaman bir başkası tarafından uygulanıldığı düşünüldüğünde, kendinize uygulayabileceğiniz ilk yardımın gerekliliği öne çıkıyor. Bu set aynı zamanda bir başkasına yapılacak ilk yardımın da kolaylaşmasını hedefliyor. Projenin tanıtım videosunda duvara monte edilmiş ilk yardım çantasının sadece tek elle açılması ve içindeki ekipmanların da bu şekilde uygulanması anlatılıyor.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder